ArcSoft Perfect365 1.1.0.12

Posted on 2:20 AM by Wathan


ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဓါတ္ပံုေလးေတြကို အေကာင္းဆံုးနဲ႔ အလြယ္ဆံုးျပဳျပင္ေပးႏုိင္ဖို႔အတြက္ ဒီ Tools ေလးတစ္ခု တင္ေပးလိုက္ပါတယ္။ အရမ္းေကာင္းပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ကလစ္တစ္ခ်က္နဲ႔တင္ကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ မ်က္ႏွာက အမဲစက္ ေတြ အခ်ိဳင္႔ေတြ နဲ႔ တျခား မ်က္ကြင္းညိဳတာကအစ ေပါ႔ေပါ႔ပါးပါးနဲ႔  အသံုးျပဳႏုိင္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ မိန္းကေလးေတြအတြက္ဆိုရင္ေတာ႔ ပိုၿပီးအဆင္ေျပပါတယ္။ မ်က္ေတာင္အတုထည္႔ေပးတာက အစ ပါဝင္ပါတယ္။ အသံုးျပဳနည္းကေတာ႔ ရိုးရွင္းပါတယ္။ 13.9 MB ပဲရွိပါတယ္။ ေအာက္မွာ ယူသြားလိုက္ဗ်ာ။
ကၽြန္ေတာ္ေအာက္မွာ ႏွစ္ေနရာခြဲတင္ေပးထားပါတယ္။ အဆင္ေျပမယ္႔လင္႔ခ္ေလးကေနသာ ယူသြားလုိက္ပါဗ်ာ.။
ArcSoft Perfect365 1.1.0.12
အားလံုးပဲအဆင္ေျပေပ်ာ္ရႊင္ႏုိင္ၾကပါေစ.။ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ. 
 
 
 

0 comments:

Post a Comment