Premium Clock 2.65

Posted on 3:40 AM by Wathan


0diggsdigg
ကၽြန္ေတာ္အခု နာရီေလးေတြကို ေနာက္ခံ Background နဲ႔ ကိုက္ညီေအာင္ နဲ႔ လန္းလန္းေလးသံုးလို႔ရေအာင္ ဒီ Premium Clock ေလးကိုတင္ေပးလုိက္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ေအာက္မွာလည္း နာရီေလးေတြနဲ႔ Background ေလးေတြ ေျပာင္းပံုေလးကို ပံုနဲ႔ျပေပးထားပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႏွစ္သက္တဲ႔ ပံုေလးေတြနဲ႔ နာရီေလးေတြကို ႏွစ္သက္သလို ျပဳလုပ္လို႔ရပါတယ္။ တစ္ကယ္လို႔ စက္နဲ႔ မကိုက္တဲ႔ Error ေလးတစ္ခုအတြက္ ေအာက္မွာ ကၽြန္ေတာ္ ေျဖရွင္းနည္းေလးကိုပါထည္႔ေပးထားပါတယ္။ ဖိုင္ဆိုဒ္က ေတာ႔ 11.3 MB ပဲရွိပါတယ္။ ေအာက္မွာ ယူသြားလိုက္ပါဗ်ာ။
ဒါကေတာ႔ အၾကမ္းဖ်င္းရိုက္ျပထားတာပါ။
တစ္ကယ္လို႔ ဒီလို Dll error ေလးတက္လာရင္ေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ထည္႔ေပးထားတဲ႔ Msver71.dll ဖိုင္ေလးကို C:\Windows\System32 ထဲကို ကူးထည္႔ေပးလိုက္ပါ။ ဒါဆိုရင္အဆင္ေျပပါၿပီ။
ဒီလိုမ်ိဳးျဖစ္တက္တာပါ။ ေအာက္မွာ နာရီေလးေတြနဲ႔ Background ေလးေတြေရြးေပးတဲ႔ နည္းလမ္းေလးကို ျပေပးထားပါတယ္။ နာရီေလးေပၚ Right-click ေပးၿပီးခ်ိန္းရင္ရပါၿပီ။
ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဒီေလာက္ဆိုရင္ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား အဆင္ေျပမယ္လို႔ ထင္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ေအာက္မွာ ႏွစ္ေနရာခြဲတင္ ေပးထားပါတယ္။ အဆင္ေျပမယ္႕ လင္႔ခ္ေလးကေနသာ ယူသြားလိုက္ပါဗ်ာ။

Premium Clock 2.65



အားလံုးပဲအဆင္ေျပေပ်ာ္ရႊင္ႏုိင္ၾကပါေစ။ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ..
 
 

0 comments:

Post a Comment